La Salle Bonanova obté el Segell d’Escola Multilingüe de la Fundació Escola Cristiana

El centre La Salle Bonanova sempre ha apostat per l’aprenentatge de les llengües estrangeres. Bona mostra d’aquest interès queda palès en l’augment i impartició d’hores o sessions a mesura que van passant els cursos. Cal destacar l’esforç del professorat per formar-se i impartir matèries en anglès així com la voluntat de la direcció del centre a facilitar la formació.CEM Segell

Des del curs 2011-2012, un dels objectius estratègics del centre és proporcionar un impuls renovat a l’estudi de les llengües estrangeres tant en l’àmbit curricular com en temps extraescolar i de lleure. Com es pot observar hi ha hagut una millora considerable en el tractament de les llengües estrangeres al llarg dels cursos, cosa que mostra que existeix un compromís ferm de la direcció així com un avenç en el foment del plurilingüisme en les totes les etapes del centre.

Aquestes millores es comuniquen cada curs a la reunió d’inici a les famílies amb la intenció que valorin l’esforç que fa l’escola i la importància que els alumnes vagin millorant en el tractament de les llengües estrangeres en benefici d’ells mateixos. També s’explica detalladament a la guia de l’alumne i s’informa al Consell Escolar d’inici de curs quan es presenta el pla anual. Des d’un bon inici, les famílies han valorat molt positivament l’augment d’hores que s’imparteixen en anglès així com l’oferta d’una segona llengua estrangera a partir de 3r de primària.

Aquesta aposta decidida per les llengües estrangeres ha fet que aquest mes de gener el centre hagi obtingut el Segell d’Escola Multilingüe que atorga la Fundació d’Escola Cristiana de Catalunya als centres que demostren l’aplicació d’iniciatives multilingües diverses amb creativitat i eficàcia en el marc d’un projecte lingüístic  estructurat i coherent, i esdevé una garantia d’innovació, qualitat i seguiment del projecte multilingüe.

En un món cada vegada més complex, el domini de diverses llengües i el seu ús comunicatiu, acadèmic i professional és gairebé imprescindible i, per tant, el centre ha de poder formar parlants plurilingües, amb diferents graus de domini de les llengües que coneixen, capaços d’interactuar en un context lingüístic i cultural complex, oberts al món i capacitats per accedir al mercat laboral amb garanties d’èxit.

Publicat a Centres, Destacat, Estudis, General, Notícies

Ús de cookies

Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR